BENU Direct draagt hulpmiddelenzorg over aan Bosman

Dit najaar zal de dienstverlening van BENU Direct worden overgedragen aan Bosman, een gerenommeerd zorgbedrijf met 90 jaar ervaring in medische hulpmiddelen in Nederland. BENU Direct en Bosman zorgen er samen voor dat u kunt blijven vertrouwen op de dienstverlening die u gewend bent. Daar hoeft u niets voor te doen.

Vragen & antwoorden

Heeft u vragen over de overdracht van BENU Direct naar Bosman? Kijk hieronder om snel een antwoord op uw vraag te vinden.


Wie moet ik voortaan bellen voor mijn bestellingen?

U kunt uw bestellingen gewoon blijven plaatsen bij BENU Direct. Hierin verandert niets. Op termijn zal alleen de naam wijzigen naar Bosman.

Wat verandert er voor mij?

Voor u verandert er niets. U kunt gewoon op dezelfde manier blijven bestellen. BENU Direct en Bosman zorgen er samen voor dat de dienstverlening aan u blijft doorlopen. BENU Direct deelt uw persoonsgegevens met Bosman zodat dit gewaarborgd blijft.

Wat moet ik doen?

U hoeft niets te doen. BENU Direct en Bosman zorgen er samen voor dat uw leveringen gewoon doorlopen.

Ga ik dezelfde producten blijven ontvangen ?

Ja, u blijft de producten ontvangen die u gewend bent. Tenzij u iets anders hebt afgesproken met een van onze medewerkers.

Kan ik nog gebruik maken van online bestellen ?

Ja, deze service blijft gewoon bestaan.

Wie is Bosman?

Bosman is een gerenommeerd zorgbedrijf en verzorgt al 90 jaar medische hulpmiddelen op het gebied van diabetes, wond, continentie, urologie en stoma. Dat doet Bosman in nauwe samenwerking met behandelaren en zorgverzekeraars. Samen hebben zij hetzelfde belang: ervoor zorgen dat u de best mogelijke zorg krijgt! Meer over Bosman leest u hier.

Wat moet ik doen om bezwaar te maken tegen het delen van mijn persoonsgegevens?

Let op ! Als u bezwaar maakt, kunnen wij u niet blijven leveren. U dient dan zelf een andere leverancier te zoeken. Bezwaar maken kan via onderstaande link, en is mogelijk t/m 31 oktober 2024.

U kunt hier bezwaar maken.